wtorek, 22 stycznia 2008



















Piosenka H2O:

Mam w sobie moc nie zwykła mogę użyć jej gdy chcę,

I wpodwodnym świecie zniknąć, jakże w nim cudownie jest

Lubię pływać w wielkim oceanie nie ma granic w nim

Bo ja mama tajemnicę swą domem mym podmorska toń

Spujrzcie w nią bo twoja mc to me królestwo.

Bo ja mam tajemnicę swą, domem mym podmorska toń

i wierzę ten świat ogromną muszlą jest, a ja perłą w niej.





''My się trzymamy razem''

My siętrzymamy razem, to jest piękna liczba trzy

Niech tak już będzie zawsze: Świat podwodny, magia w nim

Skoczmy razem po przygodę, choćby i na morskie dno przecież

uwielbiamy wodę nasze H2O! Bo ja mam tajemnicę swą domem

mym podmorska toń, spójrzcie wnią, bo twoja moc to me królestwo.

Bo ja mam tajemnicę swą, domem mym podmorska toń, i wierzę, że

ten świat ogromną muszlą jest, a ja perłą w niej.

Dołącz do nas, czas ucieka. Jest tyle do zrobienia przecież wiesz .

Trudna Cię decyzja czeka czy podmorski świat zostawić chcesz.

Bo ja mam tajemnicę swą domem mym podmorska toń i wierzę, że

ten świat ogromną muszlą jest, aja perłą w niej.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Siemka! Otrzymujesz 5 komentarzy za wzięcie udziału w sondzie na www.historia-h2o.blog.onet.pl. Pozdrawiam