czwartek, 31 stycznia 2008

Trochę z kulis:

























10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

fajne obrazki i blog :)
a to mój blog :
www.h2o-serialjetix.blog.onet.pl
wpisujcie sie !:)

Anonimowy pisze...

Fajny blOg...Wpadnij na www.h2o-super-serial.blog.o netpl :*

Anonimowy pisze...

hej jestem fanka H2O rikki wszyscy muwia ze mam twuj character emma plywam tak samo jak ty klio ja tez mam rybki:) i nazwalam ja pluto piszcie na gadu-gadu 10324211 wiem ze to niemozliwe

Anonimowy pisze...

Fajny blogasek :P

Anonimowy pisze...

fajny blogasek wpadnij na www.h2o-wystarczy-kropla12.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

add new episods please i love u h2o

Anonimowy pisze...

i love h2o and cleo,emma i rikki

Anonimowy pisze...

please add i id me b_george_t i'm in romani me favorit language is english

Anonimowy pisze...

ty jędzo blokować koleżankę na gg
to twoje przyzwyczajenie co jędza

h2owystarczykroplariki5 pisze...

super blog i zapraszam do mnie
www.h2owystarczykroplarikki96.bloog.pl/